GIVE ME SUMMER

Hey there,

idag var jag och Julie på stan. Solen tittade äntligen fram idag och det kändes verkligen som om våren börjar närma sig nu.. måste varit den varmaste dagen på 2010 i varje fall. Vi köpte varsin kaffe och satte oss på en bänk i stan och bara njöt av solen och tittade på alla förbipasserande människor. Vi orkade inte gå på stan så länge, men jag köpte i varje fall löspuder från MUS. Jag tycker jag är värd det! Ibland måste man unna sig saker.. vilket jag ofta glömmer bort tyvärr. Imorgon ska vi förmodligen åka och simma runt 11, ska bli riktigt skönt.

Btw, hur skumma människor finns det inte? Speciellt när man ska åka tunnelbana råkar man alltid träffa på en eller annan skummis. Såhär var det inte direkt i Oslo när man skulle ta tunnelbanan där.. dock får man väl räkna med sånt, haha!

Later aligator.

P.S Ett låttips kommer lastat: Kelly Clarkson - Already gone, fastnade på den på tåget hit i förrigår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0