Hohoho!

Eftersom det har blivit rätt många (roliga) bilder, det senaste dygnet, kommer här nu ett litet inlägg!

Sena kvällar har det blivit en hel del utav sedan vi kom till Norge förra veckan. Efter en kort liten diskussion har vi, J&K, bestämt oss för att börja gymma på ett gym som ligger väldigt nära oss. Där tränar även Josefin och Richard, då kommer hela familjen träna där :)

J vaknade förra natten av att K skrek i sömnen "VAD ÄR DET???" jättehögt. Man kan tro att en liten exorcism finns i madame. Sedan somnade K om och vaknade lycklig, haha.

Humm.. Idag var det för övrigt sjukt kallt ute, brrrr! Så det gäller att klä sig varmt om man ska överleva vintern. Vi har köpt två mysiga lyktor som vi har i fönstret och tänder på kvällarna. Rätt mys! Har en söt liten ängel på fönsterbrädan också, med guldvingar.

Imorgon gäller det att gå upp tidigt. Därför måste det sovas nu! Sov gott allesammans. Eller godmorgon, om ni läser detta på morgonen :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, vad jag skrattade för mig själv imorse när jag läste det där. "VAD ÄR DET?!?!?!" Vad var det då?

2010-01-27 @ 13:07:48
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: karro

hahaha jag minns inte! skrek tydligen i sömnen inatt igen, vet dock inte varför..

2010-01-27 @ 13:24:58
URL: http://heynorway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0