en tråkig lista som Karolina svarar på.

jag vill: trimma min kropp tills sommaren 2010.
jag har: klippt av minst 10cm av håret och slutat använda hårspray och annat skadligt för håret.
min senaste kyss: Noverber, i Lkpg.
jag lyssnar mycket på: kloka, äldre människor med stor erfarenhet om livet.

jag funderar på: när jag ska boka tvättid.
jag pratar: med en rätt mörk röst för övrigt, men med främlingar med lite ljusare haha.

jag gillar inte: svartpeppar
min första riktiga kyss: var i mitten av ettan.

jag avskyr när folk: skryter om sig själva.
kärlek är: hur vackert som helst, med rätt man.
jag gillar: livet.

jag kommer alltid att: att veta att jag har min familj att vända mig till om det är något.
jag är förälskad i: ingen för tillfället.
sist jag grät var: igår när jag tittade på P.S i love you.
min mobiltelefon är: tråkig, jag vill ha en iphone.

när jag vaknar på morgonen: är jag helt borta.
innan jag går och lägger mig: släcker jag överallt, borstar tänderna och tvättar ansiktet. Kissar också. haha!

idag har jag: lagat mat och städat.
just nu tänker jag på: min morfar som jag drömde om. 
i kväll ska jag: lyssna på musik och sedan sova.

i morgon kommer jag: fixa naglarna, dammsuga, svabba och städa m. Julie.
jag hoppas: jag hinner fylla ut alla sidor av boken jag fick av min moster.
jag vill verkligen: att jag under 2010 (och frammåt) tänker mer på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha frrrreak :D nejvars, det var kul att läsa :) bilder?? kram till er tjejer:)

2010-01-31 @ 00:28:21
URL: http://barahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0